Početkom 2020. godine sprovedena je ciljana promocija Regionalnog brenda za hotele, restorane i turističke agencije.

Poruke sa specificiranom ponudom za naše sertifikovane partnere su poslate na 640 adresa elektronske pošte potencijalnih klijenata. Teritorija u fokusu je bio Grad Beograd. Od toga, poruke su poslate na adrese 320 turističkih agencija, 210 hotela i 110 restorana. Paralelno sa slanjem e-mail poruka, objavljeni su plaćeni oglasi na Google, a sve je pratila i kampanja na Facebooku, takođe putem plaćenih oglasa.

Ciljevi kampanje bili su, jačanje veza sa Sertifikovanim partnerima, bolja vidljivost Sertifikovanih partnera i širenje kanala prodaje Sertifikovanih partnera. 

Direktor RARIS-a Vladan Jeremić danas je na nacionalnoj konferenciji o brendiranju, koja je održana u Beogradu „Brendiranje – Stvaranje boljeg okruženja za život i poslovanje“, predstavio Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“.

Balcanica Superior je, pored primera iz Švedske i Hrvatske, predstavljena kao jedinstveni primer dobre prakse u Srbiji. Primer Balcanice Superior, kao regionalnog brenda koji dugoročno povećava vidljivost jednog regiona na globalnom nivou, izazvao je živu diskusiju i interesovanje učesnika konferencije.

Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“ je registrovan i zaštićen kod Zavoda za intelektualnu svojinu kao žig garancije. „Balcanica Superior“ garantuje kupcima da se radi o određenom stepenu kvaliteta brendiranog proizvoda ili usluge kao i da su oni poreklom iz istočne Srbije.

Sertifikovani partneri brenda „Balcanica Superior“ su: Timomed - Knjaževac, Vinarija RAJ - Negotin, Adonis – Sokobanja, Vinarija Matalj – Negotin, Hotel Albo - Bor, Restoran ŽUPAN – Sokobanja, MDS – Knjaževac,  Etno selo "Gostoljublje" Sikole – Negotin, SCS Plus  - Knjaževac i Frutimo, selo Petruša - Knjaževac.

Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“ je dobio svoj kutak u najboljem hotelu ovog dela Srbije.

Odabrani proizvodi sertifikovanih partnera Regionalnog brenda Istočne Srbije „Balcanica Superior“: Vinarije Matalj i Raj, Timomed, Adonis i Frutimo su dostupni turistima u prodavnici hotela  „Stara planina“. Proizvodi su izloženi na posebno brendiranim policama i prati ih adekvatni promo materijal. RARIS, koji upravlja Regionalnim brendom, vodi razgovore oko sličnih predstavljanja Regionalnog brend Istočne Srbije „Balcanica Superior“ sa par trgovinskih lanaca i turističkih destinacija.

Na današnjoj svečanosti u prostorijama RARIS-a dodeljena su 4 nova sertifikata Regionalnog brenda istočne Srbije „Balcanica Superior“. Uslove za pravo korišćenja brenda ispunili su pivnice „C’est La Vie“ iz Rajca i „Jovanović“ iz Rogljeva, kao i „Atrijum“ Apartmani i Restoran „Jezero“ iz Kladova.
 
Na taj način oni su se pridružili kompanijama koji su prestižni status sertifikovanog partnera  stekli ranije: “Timomed” - Knjaževac, Vinarija RAJ - Negotin, Adonis – Sokobanja, Vinarija Matalj – Negotin, Hotel “Albo“ - Bor, Restoran “Župan” – Sokobanja, “MDS” – Knjaževac,  Etno selo "Gostoljublje" – Negotin, “SCS Plus”  - Knjaževac, “Frutimo” – Knjaževac.

Na svečanosti održanoj 28. novembra 2018. u Pozorištu „Zoran Radmilović“, pod nazivom „Balcanica Superior Gala“, RARIS – Regionalna agencija za razvoj istočne Srbije, predstavila je prvih deset kompanija koje su ispunile sve kriterijume brenda „Balcanica Superior“ i dobile prestižan status “Sertifikovani partner”.

Sertifikovani partneri brenda „Balcanica Superior“ su: Timomed - Knjaževac, Vinarija RAJ - Negotin, Adonis – Sokobanja, Vinarija Matalj – Negotin, Hotel Albo - Bor,
Restoran ŽUPAN – Sokobanja, MDS – Knjaževac,  Etno selo "Gostoljublje" Sikole – Negotin, SCS Plus  - Knjaževac i Frutimo, selo Petruša - Knjaževac.